نوزدهمین رویداد فناوری شبکه های ارتباطی و حمل و نقل برگزار می‌شود

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، نوزدهمین رویداد فناوری شبکه های ارتباطی و حمل و نقل را 19 تا 22 خردادماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع، خدمات و تجهیزات وابسته که 19 تا 22 خردادماه سال جاری برگزار می شود؛ اقدام به برگزاری نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل کرده است.
این رویداد فناوری با هدف توسعه مفهوم حمل و نقل ریلی و هوشمندسازی حمل و نقل ریلی در کشور برگزار می شود. با برگزاری این رویداد، کسب و کارهای نوپا در زمینه حمل و نقل ریلی توسعه خواهد یافت. استارتاپ های حاضر به کمک این رویداد، با مفاهیم هوشمندسازی این حوزه آشنا می شوند و ایده های خود را به این سمت سوق خواهند داد.
نوزدهمین رویداد فناوری شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل توسط ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام برگزار خواهد شد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از جمله مدعوین و سخنرانان این رویداد کارآفرینی خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007035

وب گردی

وب گردی