نشست مطالبه‌گری دانشجویی در واحد مشهد برگزار شد

نشست مطالبه‌گرایانه دانشجویی با حضور نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد و کلات در نشست سیاسی و فرهنگی نخبگان دانشجویی و دانشگاهی که با حضور معاون و مدیران فرهنگی دانشگاه و جمعی از نمایندگان تشکلهای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همراه بود، حضور یافت.
قاضی زاده در این نشست با اشاره به اینکه اکنون در ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد قرار داریم، اظهارداشت: عصاره زندگی انقلابی امام(ره) در سن 60 سالگی بر اساس رسالت الهی نه هیجان روحی رخ داد و همین امر باعث گسترش نهضت انقلابی در اقصی نقاط جهان شد.
وی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: امروز آثار جهانی نهضت امام خمینی(ره) بسیار گسترده است، بطوریکه تصور نمی شد تفکر انقلابی شیعه این اندازه عمومیت پیدا کند و حتی پاسداشت روز جهانی قدس بصورت علنی در سایر کشورهای جهان انجام شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر انقلابی شیعه بدلیل اینکه درخواست به حق خواهی است، توسط نظام سلطه مورد قبول نیست، افزود: آنها با بردگی کشیدن، بهره کشی و غارت منابع سایر کشورها می خواهند بر همه آنان حکومت کنند.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: ما با پیروی از نهضت امام (ره) پرچم اسلام خواهی و حق طلبی را بلند کردیم که در 40 سالگی انقلاب اسلامی همچنان استوار است و با تجربیات این 40 سال می توانیم 40 دوم انقلاب را با رهنمودها مقام معظم رهبری به سر منزل مقصود برسانیم.
وی در ادامه به سئوالات مطرح شده از سوی نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پاسخ گفت.
گفتنی است: این نشست به همت جنبش مطالبه گراسلامی دانشجویی(جماد) در سالن شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007063

وب گردی

وب گردی