راه اندازی مدارس تخصصی ورزش در کل کشور/دانش آموزان سما در تیررس فدراسیون فوتبال

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در آخرین رویداد ورزشی که مسئولان فدراسیون فوتبال در مسابقات حضور داشتند پس از شناسایی نفرات برتر تعدادی از دانش آموزان سما را به باشگاه ها معرفی کردند.

علیرضا منظری توکلی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره راه اندازی آکادمی ورزش در مدارس سما کل کشور گفت: یکی از مواردی که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد بحث تربیت بدنی و ورزش است. در ادبیات ما ورزش از اهمیت بالایی برخوردار بوده، طوری که عقل سالم را در بدن سالم می دانیم. برای شکوفایی استعدادها در میان دانش آموزان، شرط اول سلامتی جسم بوده و یکی از راه های تامین سلامت بدن ورزش است.

وی با اشاره به راه اندازی مدرسه تخصصی ورزش در مدارس سما افزود: بخش های متعدد ورزشی و آکادمی ورزش در مدارس سما راه اندازی کردیم. درحال حاضر، نزدیک به 110 مدرسه تخصصی ورزش در کل کشور در رشته های مختلف متناسب با سن دانش آموزان ایجاد شده است. توجه ویژه ای به استعدادیابی در مدارس سما داریم و بر همین مبنا در مسابقات مختلف ورزشی از استعدادیاب ها استفاده کردیم.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعامل با فدراسیون ها اظهار کرد: در آخرین رویداد ورزشی که مسئولان فدراسیون فوتبال در مسابقات حضور داشتند پس از شناسایی نفرات برتر تعدادی از دانش آموزان سما را به باشگاه ها معرفی کردند.

منظری توکلی درباره مجرای مهم فرهنگی خاطرنشان کرد: مجرای مهم فرهنگی در دوران مدرسه و دانشگاه، ورزش و تربیت بدنی است که به دانشجویان و دانش آموزان برای رسیدن به هدفی که دارند کمک زیادی خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: درصددیم تا در تهران به تعداد رشته های ورزشی، آکادمی و مدرسه تخصصی راه اندازی کنیم. این رویداد از پایتخت آغاز شده که در کل کشور اجرا خواهد شد و در تمامی استان ها، مدارس تخصصی ورزشی متعددی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007095

وب گردی

وب گردی