برگزاری کارگاه های هنری و مهارتی  در پردیس فرهنگی شمیم روح الله (ره) درحرم مطهر

شهردار منطقه 13 از اجرای برنامه های " امام (ره) ، احیاگر اسلام ناب محمدی" و نمایشگاه عکس و پوستر " امام در قاب دل ها "در مساجد، سرای محلات و مراکز فرهنگی  این منطقه به مناسبت سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،مرتضی رحمان زاده گفت: با توجه به برپایی پردیس فرهنگی شمیم روح الله (ره) ، این منطقه با برگزاری کارگاه های هنری و مهارتی و اجرای برنامه های کودک و نوجوان در برگزاری این پردیس مشارکت دارد.

شهردار منطقه با اشاره به دستورالعمل اجرایی ویژه برنامه های بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،حضرت امام خمینی(ره) گفت : با توجه به تدارک ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و آیینی برای بهره مندی شهروندان تهرانی و زائرین مرقد امام راحل(ره) از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، منطقه 13 نیز همسو با سایر مناطق بر اساس این دستور العمل ، اقدامات و فعالیت های مختلفی را انجام داده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه ها در بخش عمومی و فرهنگی حرم مطهر افزود: زمان اجرای این برنامه ها سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه سال جاری است .

شهردار منطقه 13 با اشاره به برنامه عمومی منطقه افزود: علاوه بر هویت بخشی با استفاده از ظرفیت تبلیغی موجود در منطقه در زمینه پیام های فرهنگی متناسب با ایام ارتحال امام(ره) ، برنامه هایی با عنوان" امام(ره) ، احیاگر اسلام ناب محمدی»در قالب نشست های معرفتی و سخنرانی با محوریت گفتمان و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) ونمایشگاه عکس و پوستر " امام در قاب دلها" در سرای محلات و مراکز فرهنگی اجرایی می شود.

وی با اشاره به مشارکت منطقه 13 در پردیس فرهنگی شمیم روح الله (ره) گفت: این منطقه کارگاه های هنری و مهارتی از قبیل صنایع دستی ، تابلو های هنری ، معرق و.. و برنامه کودک و نوجوان را از قبیل بازی های فکری و حرکتی ، قصه گویی ، اوریگامی ، بازی با گل و...اجرا می کند.

رحمان زاده گسترش و اشاعه سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) ، معرفی و تبیین شخصیت سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره)، بازخوانی و تبیین آرمان ها ، اندیشه ها و دیدگاه ها و آثار علمی و فقهی امام خمینی(ره) و معرفی ابعاد معنوی و سبک زندگی امام خمینی(ره) را از اهداف ویژه برنامه های بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007101

وب گردی

وب گردی