تربیت نیروی انسانی مجرب و متعهد؛ افتخار"تشکل امین"

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در دومین جلسه کمیته هماهنگی این اتحادیه در استان خراسان رضوی حضور یافته بود جدی ترین رویکرد اتحادیه انجمن های اسلامی را نیروسازی و تربیت نیروی انسانی مجرب و متعهد دانست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این جلسه گفت: چهلمین سال تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به دستور حضرت امام (ره) را گرامی می داریم و در این سال ها جدی ترین رویکرد اتحادیه انجمن های اسلامی نیروسازی و تربیت نیروی انسانی مجرب و متعهد بوده است تا آن ها را برای پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی لقب "تشکل امین" را داده اند و از این موضوع که برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید هستیم بسیار خرسندیم.

تاریخی تصریح کرد: مهمترین کارنامه اتحادیه انجمن های اسلامی، پرورش نیروی انسانی متعهدی است که در حال حاضر در اقصی نقاط کشور مسئولیت های مختلفی را برعهده دارند و در جهت خدمت به این نظام مقدس در حال ایفای نقش هستند و این مهم نشان از عملکرد و کارنامه درخشان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است.

وی در پایان گفت: اکثر کسانی که در ایام نوجوانی و جوانانی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی عضویت داشته و در این نهاد فعالیت می کرده اند در آینده به افراد بسیار مفیدی برای کشور تبدیل شده اند و این موضوع باعث سرافرازی ما شده است و یقین داریم کاری که به ما سپرده شده است را با سربلندی انجام داده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007106

وب گردی

وب گردی