دکتر طهرانچی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان البرز از بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی واحد کرج بازدید و در کارگاه توجیهی استادان علوم انسانی و جلسه شورای این استان شرکت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در سفر به استان البرز در بدو ورود به واحد کرج به مقام رفیع شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی ادای احترام کرد.

دکتر طهرانچی با حضور در مجتمع کارگاهی و آزمایشگاه شهید عباسپور، از کارگاه طراحی مدل و قالب و آزمایشگاه‌های متالوژی و جوشکاری، شکل دادن فلزات، مرجع بتن و کارگاه نقشه‌برداری بازدید و پیشنهادهایی برای استفاده و بهره‌برداری بیشتر از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از زمین چمن فوتبال و مجموعه ورزشی چندمنظوره واحد کرج بازدید کرد و پیشنهاد داد مدرسه فوتبال، والیبال، بسکتبال و... در فصل تابستان در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شود تا علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و جوانان کرجی و شکوفایی استعدادهای ورزشی آنها، از ظرفیت اساتید و اعضای هیات علمی گروه تربیت‌بدنی استفاده شود.

دکتر طهرانچی همچنین از آزمایشگاه‌های دانشکده دامپزشکی واحد کرج شامل آزمایشگاه بافت‌شناسی، بهداشت و کنترل کیفی موادغذایی، بیوشیمی و موادغذایی بازدید کرد و از رئیس واحد البرز خواست تا کلینیک واحد کرج با شرایط خاص و بکارگیری اعضای هیات علمی این گروه، در ساعت‌های غیراداری فعالیت داشته باشد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید دوساعته خود از واحد کرج، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این واحد و محصولات دانش بنیان ارائه شده همچون «استحصال فلزات طلا، نقره، سلنیوم، پالادیوم، پلاتین و تلوریوم»، «اپلیکیشن دانشگاه»، «شبکه برقراری ارتباط صوتی بین استاد و دانشجو»، «رایانه دیواری»، «پیچ و پلاک ارتوپدی»، «انواع کیت‌های استخراج دی.ان.ای»، «مواد مصرفی استاندارد آزمایشگاه‌ها و کیت‌های آزمایشگاهی» و «دمنوش‌های گیاهی» دیدن کرد و با پژوهشگران حاضر در این نمایشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در نشست تخصصی تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و استادان گروه علوم انسانی واحد کرج برگزار شد، حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر طهرانچی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان البرز، در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز شرکت کرد.

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی را در این سفر یک روزه همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007126

وب گردی

وب گردی