طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی  پشتوانه محکم مردمی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه قوی و پشتوانه محکم مردمی دارد و حرکتی رو به جلو را در پیش گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد استان البرز عصر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای تعالی این دانشگاه، گفت: الحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه قوی و پشتوانه محکم مردمی دارد و حرکتی رو به جلو را در پیش گرفته است. به عنوان نمونه، دانشگاه آزاد اسلامی پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته و تلاش دارد با برنامه‌ریزی و امکاناتی که دارد، در این حوزه تحول‌آفرین باشد.

وی افزود: اعضای هئیت علمی، مهمترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی هستند که می‌توانند به تعالی این دانشگاه کمک کنند. دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز 680 عضو هئیت علمی در اختیار دارد که همفکری و برنامه‌های آنها می‌تواند منجر به پیشرفت این دانشگاه در استان البرز شود.

در این جلسه محمد حسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با دارا بودن 45 هزار دانشجو و فضاهای مناسب آموزشی و پژوهشی، توانسته در نظام رتبه‌بندی سایماگو، در بین دانشگاه های کشور رتبه 43 و در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه سوم را کسب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی، پسوند «اسلامی» را به همراه دارد. بنابراین افکار و عقاید، احساسات و رفتارهای این دانشگاه باید برمبنای افکار پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باشد.

در ادامه این جلسه، دیگر اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مطالبی درخصوص نظرات، پیشنهادات، مطالبات خود برای پیشرفت این دانشگاه ارائه کردند.

گفتنی است، در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007128

وب گردی

وب گردی