زمین چمن فوتبال دانشگاه آزاد، در استان البرز کم نظیر است/ مزرعه کشاورزی واحد کرج به بهره برداری رسید

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان البرز گفت: زمین چمن فوتبالی در اختیار داریم که در کل استان کم نظیر است. سالن های ورزشی مناسب و چند زمین دیگر هم داریم که فعال نبودند و با برنامه ریزی که داریم به زودی فعالیت های بیشتری در حوزه ورزش انجام خواهد شد. 

محمدحسن برهانی فر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: سال گذشته جلسات متعدد اقتصاد دانش بنیان را در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تشکیل دادیم و این جلسات به صورت مداوم برگزار شد و از افراد توانمندی استفاده کردیم.

وی افزود: علاوه بر بررسی طرح های دانش بنیان که در گذشته تایید شده است درحال حاضر پس از چند وقت مزرعه واحد البرز به بهره برداری رسیده است. همکارانمان در دانشکده کشاورزی در زمینه گیاهان دارویی در این مزرعه مرحله کشت را آغاز کرده و بخشی را به یونجه برای دامداری تبدیل کرده اند. با توجه به افزایش قیمت گوشت پرورش دام را هم شروع کرده ایم.

برهانی فر ادامه داد: بخش عمده ای از فعالیت های استان البرز در زمینه کشاورزی و رشته های متصل به این مجموعه کشاورزی است. فعالیت ها آغاز شده و برای تجاری سازی کمی به زمان نیاز داریم.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد البرز درباره حوزه ورزش و تربیت بدنی اظهار کرد: در استان البرز در زمینه تربیت بدنی دانشجویان مطرحی مشغول به تحصیل هستند و همچنین از امکانات خوبی نظیر دستگاه های ورزشی برخوردار هستیم.

وی افزود: زمین چمن فوتبالی در اختیار داریم که در کل استان کم نظیر است. سالن های ورزشی مناسب و چند زمین دیگر هم داریم که فعال نبودند و با برنامه ریزی که داریم به زودی فعالیت های بیشتری در حوزه ورزش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007231

وب گردی

وب گردی