موسوی: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ارزش‌‌های انقلاب حرکت می کند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در یک مسیر نورانی و با شتاب به سمت ارزش های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در ضیافت افطاری کارکنان مرکز حراست و خانواده های آنان که به همت و تلاش کارکنان این مرکز برگزار شد درباره عملکرد دانشگاه آزاد در توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر، دانشگاه آزاد اسلامی در یک مسیر نورانی و با شتاب به سمت ارزش های انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

وی افزود: این نهاد گسترده علمی جزء سرمایه های خوب برای کشور و حتی کشور های منطقه و جهان اسلام بوده که در این شرایط تحول، دارای هدف گذاری و افق بسیار بلندی است.

موسوی تاکید کرد: در شرایط فعلی زحمات همکاران حراست دانشگاه یک حرکت جهادی، انقلابی و اصولی است که حمایت های انگیزشی همسران آن ها می تواند باعث تقویت و موفقیت آنها شود.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی خوب و منسجم، آن جنبه بصیرتی و پویایی را داشته باشیم و بتوانیم باعث شور و نشاط دربین خانواده های کارکنان حراست دانشگاه آزاد اسلامی شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007244

وب گردی

وب گردی