جزئیات حضور گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به جازموریان/  از اعزام 20 دانشجو تا درمان رایگان 1500 نفر

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: 1500 نفر از مردم منطقه جازموریان تحت درمان قرارخواهند گرفت.

یاسین آذرمی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعزام تیم جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به استان کرمان گفت: گروه جهادی منتظران ظهور با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 4 روز در مناطق محروم استان کرمان به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: در این 4 روز تیمی متشکل از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه محروم جازموریان استان کرمان خدمات پزشکی به مردم ارائه خواهد داد. این گروه شامل 20 نفر از دانشجویان رشته پرستاری، پزشکی، چشم پزشکی و مامائی است و این خدمات به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آذرمی ادامه داد: 12 سال از تشکیل گروه جهادی منتظران ظهور می گذرد و حتی این گروه به عنوان بزرگترین تیم جهادی پزشکی در کل کشور انتخاب شده است. برنامه داریم تا به مردم در مناطق محروم امدادرسانی کنیم.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور اظهار کرد: در اردو 4 روزه کرمان به 1500 نفر خدمت رسانی خواهیم کرد و کسانی که دچار بیماری باشند تحت درمان قرار خواهند گرفت.

گفتنی است روز گذشته 20 نفر از دانشجویان به به استان کرمان اعزام شدند تا در مدت زمان مشخص کسانی که نیاز به دارو و درمان دارند را شناسایی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007257

وب گردی

وب گردی