یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب، درک شاخص های اندیشه حضرت امام(ره) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه گفت: درست است که جسم و وجود فیزیکی حضرت امام خمینی(ره) در بین ما نیست، ولی افکار، اندیشه ها، اخلاص و معنویت او در قلب مردم ماست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد میانه، حجت الاسلام حسن امیرنژاد ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با بیان اینکه اندیشه ها و افکار حضرت امام در دنیا بی نظیر است و دیگر نمی توان چنین شخصیتی را به دست آورد اظهار کرد: یکی از ویژگی های خاص امام راحل، این بود که جان تازه ای به دنیای اسلام بخشید. چرا که قبل از انقلاب در اکثر کشورهای اسلامی چیزی به نام اسلام ناب وجود نداشت و این امام بود که همه مردم را از رکود فکری خارج کرد.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، یک اسلام شناس، اندشمند و دین شناس به معنای واقعی بود. بر تمام ادیان واقف بوده و از نظر علمی بر همه آنها جامعیت داشت و از یک شخصیت اصولی و فقهی برخوردار بود.

امیرنژاد تاکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) همیشه تلاش می کرد تا معنویت را احیا کند. چرا که هم اکنون نیز دشمنان نظام سعی می کنند تا این معنویت را در بین مسلمانان جهان از بین ببرند و به تفرقه افکنی روی آورده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، رمز ماندگاری و مجذوبیت امام راحل در قلب مسلمانان را اندیشه ها و آرمان های وی عنوان کرد و ادامه داد: اگر معنویت انسانی احیا شود، شخصیت، ارزش و هویت انسانی در جامعه نمود پیدا می‌کند و اگر انسان به خودشناسی نرسد، نمی تواند خدای خود را بشناسد و به معنویت دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه، اندیشه های ناب حضرت امام، روح آزادی خواهان دنیا و نظام بین الملل را به چالش کشید گفت: اندیشمندان بزرگ دنیا به این نظریه رسیده اند که اندیشه و افکار ناب امام راحل، باعث شد که کشور جمهوری اسلامی ایران به بزرگی و عظمت برسد.

امیر نژاد، عشق ورزیدن، اطمینان و اعتماد در شرایط سخت به مردم را از دیگر ویژگی های حضرت امام برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب، درک شاخص های اندیشه حضرت امام(ره) است. زیرا دیگر، مردم ایران اسلامی از استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام هیچ دلهره ای ندارند و می دانند که انقلاب ما انقلاب اسلامی بوده و معنویت ما در جهان سرآمد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه بیان کرد: امام حمینی(ره)، گفتمان اسلامی را به گفتمان انقلابی هدایت کرد. وی نه تنها دشمن شناسی خود را محدود نکرد بلکه جریانات انحرافی و توطئه های داخلی آنها را نیز به مردم بازگو کرد. زیرا هدف اصلی امام عزیز، حفظ ارزش های اسلامی بود.

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نشست سیاسی و بصیرت افزایی به مناسبت قیام 15 خرداد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در سالن اجلاس ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007261

وب گردی

وب گردی