دانشگاه فنی و حرفه ای ارتقای آموزشی را دنبال می کند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با تشریح اهداف این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ از ارتقای کیفیت آموزشی، تجیهز آزمایشگاه ها و ارتباط با صنایع کوچک و بزرگ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم صالحی عمران به برنامه و اهداف پیش روی این دانشگاه پرداخت و عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای مهمتر از رشد کمی، رشد کیفی آموزش را مورد نظر قرار داده است و در این راه تربیت نیروهای متخصص با مهارت بالا را دنبال می کند.

وی افزود: نیروهای متخصص در ورود به بدنه اشتغال جامعه امکان موفقیت بیشتری دارند. ارتقای کیفیت آموزشی به رونق خوداشتغالی و کارآفرینی کمک شایانی می کند.

صالحی عمران با بیان اینکه تجهیز آزمایشگاه و کارگاه های دانشگاه فنی و حرفه ای از دیگر اهداف مورد نظر برای سال تحصیلی ۹۸ است، عنوان کرد: بازسازی، بهسازی و ارتقای آزمایشگاه ها و کارگاه های فنی و حرفه ای از دیگر اهداف پیش روی این دانشگاه است تا مهارت آموزی دانشجویان در این فضاها هرچه بیشتر ارتقای یابد. بودجه هایی نیز برای این هدف در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید داخلی از تلاش برای ایجاد ارتباط با شرکت ها و صنایع گوناگون در حوزه تولید خبر داد و اظهار داشت: آموزش و تولید باید در ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گرفته تا به رونق تولید کمک شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای امسال به سراغ شرکت ها و صنایع بزرگ و کوچک خواهد رفت و آزمایشگاه ها و کارگاه های خود را در اختیار آن ها قرار خواهد داد تا ضمن تجهیز، دانشجویان با روند تولید داخلی آشنا شوند.

صالحی عمران ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و رونق آن در گرو ارتباط آموزش و صنعت است. از این رو برای حمایت از تولید داخلی باید دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای با اقتصاد دانش پیوند بخورند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1007294

وب گردی

وب گردی