پیام نیروی انتظامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

نیروی انتظامی در پیامی با گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد اعلام کرد: امام خمینی(ره)، اندیشه‌‌های اسلام ناب محمدی(ص) را در مسأله حکومت و نظام اسلامی به جهانیان معرفی کردند و ثابت کردند که اسلام زنده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، نیروی انتظامی در پیامی با گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله 15 خرداد، اعلام کرد: نیمه خرداد، یادآور خاطرات غم‌انگیز و به سوگ نشستن ملت شریف ایران در غم فراق امام عظیم‌الشأن امام خمینی(ره) و همچنین آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی و حماسه آفرینی‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی در قیام 15 خرداد سال 1342 است.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است؛ بزرگ مردی که خورشیدوار ظهور کرد و در غروبش همه به سوگ نشستیم و فراق ایشان همچون زخمی است که هرگز التیام نخواهد یافت.

سی امین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در حالی فرا می رسد که شخصت وجودی ایشان بیش از پیش آشکار می شود و خصوصا جوانان نسل امروز تشنه آشنایی با ابعاد شخصیت آن حضرت هستند. به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) آشنایی با ابعاد و شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) نیاز نسل جوان و با نشاط امروز کشور است.

اندیشه و افکار امام عظیم الشأن به عنوان میراثی ماندگار برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی باقی مانده است و پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ادامه دادن آن تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر همگان وظیفه است.

در ادامه این پیام آمده است: قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطفی در نهضت امام خمینی (ره)، بت شکن کبیر است؛ اکنون بیش از نیم قرن از آن قیام الهی و تاریخی می گذرد و بحمدالله ایران عزیزمان با سپری کردن سال‌های پر از فراز و نشیب که هر لحظه از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار می‌گیرد با استمرار و تداوم آرمان های بلند مقدس امام عظیم الشأن امام خمینی رحمة‌الله علیه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) قله های عظمت و علم را فتح کرده است.

نیروی انتظامی نیز با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن و یوم الله 15 خرداد، تأکید کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) را در مسأله حکومت و نظام اسلامی به جهانیان معرفی و ثابت کردند که اسلام زنده است.

نیروی انتظامی نیز در پایان این پیام از آحاد و اقشار مختلف امت شهیدپرور برای شرکت در مراسم پاسداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و یوم الله 15 خرداد و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام (ره) دعوت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007306

وب گردی

وب گردی