نوزدهمین استارتاپ ویکند حمل و نقلی شو در واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار می شود

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) از برگزاری نوزدهمین استارتاپ ویکند حمل و نقلی شو همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از برگزاری نوزدهمین استارتاپ ویکند حمل و نقلی شو همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی از ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

شهابی افزود: این رویداد با حمایت و همکاری ستاد فناوری های پیشرفته فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود. در این رویداد تلاش می کنیم تا در میان خانواده حمل و نقل ریلی کشور از تصمیم‌سازان و سازمان‌های ذیصلاح گرفته تا کاربران و استفاده‌کنندگان این حوزه یک فضای نوآورانه و ارزش‌ آفرین ایجاد شود و بتوانیم با کمک صنایع پیشرو ریلی دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه را تجاری سازی کرده و یا با کمک دانشگاه چالش‌های صنعت حمل و نقل ریلی را شناسایی و به یک فرصت کسب و کار دانش‌بنیان و پایدار تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: برای تعامل بیشتر و تحقق این امر مهم از استارتاپ‌های فعال کشور و تیم‌ های برگزیده رویدادهای قبلی دعوت کرده‌ایم تا با معرفی دستاوردهای خود و تشریح مراحل کار و آشنایی با خانواده حمل و نقل ریلی کشور در محل برگزاری مسابقه حضور فعال داشته باشند.

شهابی به فرآیند این مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد با افتتاحیه رسمی نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی آغاز خواهد شد و بعد از یک استراحت کوتاه کارگاه های شخصیت شناسی و ارتباط مؤثر، ایده‌پردازی و خلاقیت، تیم‌‌سازی و استارت‌آپ از صفر تا صد برای آشنایی بیشتر شرکت‌ کنندگان با فضای رویداد برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کارگاه‌ های تعاملی و مشاوره رایگان مدیریت کسب و کار در طول رویداد، رونمایی از پوستر نخستین کنگرۀ بین المللی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل و اهدای جلد نخست کتاب نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل به مدعوین نوزدهمین رویداد استارتاپی حمل و نقلی شو خبر داد.

شهابی در پایان اذعان داشت: یکی از نقاط قوت این رویداد همزمانی ۲ نمایشگاه صنعت ریلی و اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است که کمک خوبی برای پاسخ به چالش‌های کسب و کارهای حوزه صنعت ریلی و استارتاپ‌های کشور خواهد گرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007319

وب گردی

وب گردی