دانشگاه آزاد به‌دنبال انتقال ارزش‌های انقلاب به دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: برگزاری جلسات مختلف آزاداندیشی و شفاف‌سازی در جهت خدمات انقلاب در ایران و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌‌های حضرت امام به نسل جوان دانشجو در دانشگاه آزاد نشان دهنده اهمیت موضوع در این دانشگاه است.

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نقش دانشگاهیان و استادان دانشگاه در انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان حضرت امام(ره) به نسل جوان دانشجو گفت: بسیاری از استادان دانشگاه‌‌های امروز همان دانشجویان حاضر در جریانات پیش از انقلاب، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس هستند که از نزدیک با آرمان‌‌های حضرت امام آشنا بودند. به تعبیر دیگر این‌ها همان سربازان در گهواره بودند که حضرت امام در سال 42 وجود آنها را در آینده ایران نوید داده بودند.

وی افزود: خوشبختانه نسلی که از نزدیک با باور و اندیشه‌های حضرت امام آشنا شدند؛ امروز در صنایع مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی کشور مشغول به خدمتگذاری هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: نسل جوان امروز نسلی است که تجربه‌ای از انقلاب و دوران جنگ ندارد بنابراین برای انتقال درست ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وظیفه سنگینی به عهده استادان دانشگاه است که باید بتوانند با آگاهی و هوشمندی لازم به تمام سوالات دانشجویان پاسخی مناسب ارائه دهند.

بهاروند درباره فعالیت استادان دانشگاه آزاد در انتقال ارزش‌های صحیح انقلاب به دانشجویان یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری جلسات مختلف آزاداندیشی و شفاف‌سازی در جهت معرفی خدمات انقلاب و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌‌های حضرت امام به نسل جوان دانشجو فعالیت‌‌های گسترده‌ای انجام داده که بیانگر اهمیت این امر در دانشگاه آزاد جهت بنیادی ساختن ارزش‌‌های خطیر انقلاب اسلامی در تربیت نسل آینده‌ساز ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007328

وب گردی

وب گردی