آمادگی پلیس پایتخت برای اقامه نماز عید فطر

رئیس پلیس پایتخت گفت: برای برقراری امنیت و آرامش نمازگزاران عید فطر، 15 هزار نیروی پلیس آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه قرارگاه انتظامی – ترافیکی روح الله،گفت: علاوه بر تلاش مضاعفی که در شب های ماه مبارک رمضان و قدر در برقراری امنیت و آرامش شهروندان داشتیم، تلاش کردیم با به کار گیری تیم های ویژه پلیس و همکاری سایر یگانهای نظامی، بهترین امنیت را برای زائران این مراسم ایجاد کنیم.

وی به حضور تیم های پلیس در قالب 20 قرارگاه انتظامی، افزود: تا شعاع 10 کیلومتری اطراف محل برگزاری مراسم تحت پوشش انتظامی و ترافیکی قرار گرفته که از 48 ساعت قبل همکارانم با استقرار در طول مسیر و محل های از پیش تعیین شده، اقدامات ویژه ای را برای شهروندان و مسافران در نظر گرفته اند.

رئیس پلیس پایتخت به آماده باش 100 درصدی پلیس در این مراسم اشاره کرد و گفت: پلیس های تخصصی و همچنین راهور با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ارتحال، 13 پارکینگ برای 6 هزار دستگاه خودرو در نظر گرفته اند و از حدود 300 هزار زائر که از 8 استان در این مراسم حضور پیدا می کنند، پذیرایی می کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: افتخار می کنیم، خدمتگزار مردم هستیم و نیروی انتظامی به عنوان رکن اساسی برقراری نظم و آرامش شهروندان با تلاش خود سعی می کند بهترین مراسم را اجرا کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت، پس از پایان مراسم ارتحال، پلیس بلافاصله به برقراری امنیت و آرامش نمازگزاران در مصلی تهران پرداخته و با استقرار در محل های از پیش تعیین شده از امشب و مابقی از 5 بامداد فردا در اطراف مصلی حضور می یابند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: برای برقراری امنیت و آرامش نمازگزاران عید فطر، 15 هزار نیروی پلیس آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007334

وب گردی

وب گردی