پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یوم‌الله 15 خرداد 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یوم‌الله 15 خرداد، پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یوم‌الله 15 خرداد، پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه و... (سوره توبه، آیه 111) اینجانب 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم. امام خمینی (ره) چه نفس مسیحایی بود که از حلقوم عیسی زمان متصاعد و توده های میلیونی امت اسلامی را در روز 15 خرداد سال 1342 احیا و آنان را به دفاع از اسلام و استقلال ایران سرافراز به خروش آورد. حق مداران به تبعیت از مولای خود پا به عرصه جهاد و مبارزه با رژیم فاسد و دست نشانده پهلوی نهادند و یک صدا به فرمان ولی زمان، ندای دفع ظلم و سقوط حکومت پهلوی سرداده و با ریختن خون پاک خویش این راه پرافتخار را تضمین کردند.

در ادامه این پیام آمده است: آن روز جریان عظیم انقلابی بود که بر پایه وظیفه دینی و دفاع از مکتب اصیل اسلامی، با رهبری بزرگ مرجع دینی شیعی شکل گرفت و شعار آن تنها بر عدالت علوی، ارزش مداری حسینی و ظلم ستیزی مهدوی استوار بود و هیچ اضافه غیر دینی و غیر ارزشی در خود نداشت. شهدای عزیز این روز تاریخی، شهیدانی بودند که جز انجام وظیفه دینی و تأکید بر ارزش های اصیل اسلامی، هیچ هدف دیگری نداشتند و رمز به ثمر نشستن این نهضت انقلابی، آبیاری آن با خون های پاک و همچنین تبعیت و پیروی از رهبری فرزانه و الهی که تمام وجودش عشق به خدا، خدمت به بندگان صالح خدا، نجات مظلومین از یوغ مستکبران، پیراسته کردن کشور اسلامی از وجود فاسدان و پاک سازی فضای آلوده جامعه به سمت فضای دینی، ارزشی و انسانی بود. قدر و منزلت این واقعه اسلامی به اندازه ای بود که حضرت امام خمینی(ره) برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام فرمودند.

در پایان این پیام، ذکر شده است: اساتید بسیجی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ 15 خرداد و تقدیم سلام و صلوات به رهبری الهی این نهضت عظیم، حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و توفیق برای پرچم دار انقلاب اسلامی در زمان حال، ولی امر مسلمین جهان و نائب برحق مهدی صاحب زمان (عج)، امام دل‌ها، حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظلهالعالی)، علو درجات شهدای عزیز اسلام را از درگاه خداوند متعال خواستار و بر استمرار راه شهدا تأکید می‌کنند. والسلام علی من تبع الهدی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007369

وب گردی

وب گردی