شرکت ۶ هزار نفر در بخش عکاسی و شعر جشنواره قرآن وزارت بهداشت

رشته عکاسی با ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت کننده و رشته شعر با هزار و ۳۰۰ شرکت کننده بیشترین آمار ثبت نام در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را در بخش هنری و ادبی به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، رشته عکاسی با ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بیشترین آمار ثبت نام در بخش هنری را به خود اختصاص داده است.

در بخش هنری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت پس از رشته عکاسی، شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته نقاشی و خوشنویسی به ترتیب با هزار و ۲۰۰ و هزار و ۱۰۰ شرکت کننده بیشترین علاقمندی را نشان داده اند.

طراحی پوستر، معرق و منبت، فیلم کوتاه، تذهیب و پی نما به ترتیب در رتبه‌های بعد علاقمندی شرکت کنندگان قرار دارند.

در بخش هنری این دوره از جشنواره قرآنی وزارت بهداشت ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان شرکت کرده‌اند. زمان و مکان ارسال آثار حجمی برای داوری متعاقباً از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام و نتایج بخش‌های هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی ۳۰ تیرماه اعلام می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ترتیب بیشترین علاقمندان به رشته‌های هنری را در این جشنواره داشته‌اند.

رشته شعر به عنوان یکی از رشته‌های بخش ادبی جشنواره قرآن و عترت همواره مورد استقبال شرکت کنندگان در این جشنواره واقع شده است. برای شرکت در این بخش از جشنواره قرآن و عترت لازم است درونمایه و محتوای آثار مبتنی بر محور قرآن و عترت باشد و موضوعات نامرتبط از مسابقات حذف خواهند شد.

چنانچه اصالت اثر در هر یک از مراحل جشنواره تأیید نشود، اثر از رقابتها حذف می‌شود. آثار تنها در بخش شعر کلاسیک مورد بررسی قرار خواهند گرفت و سایر آثار داوری نخواهند شد. هر نفر می‌تواند دو اثر در سامانه جشنواره بارگذاری کند. اثر بارگذاری شده نباید تاکنون در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد و لازم است عنوان یا نام اثر و نام صاحب اثر و دانشگاه در بالا و میانه صفحه قرار گیرد.

در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش ادبی، رشته شعر با هزار و ۳۰۰ شرکت کننده بیشترین محبوبیت را در بخش ادبی به خود اختصاص داده است. نتایج این بخش از جشنواره ۳۰ تیرماه در سه گروه دانشجویان، کارکنان و اساتید اعلام می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007383

وب گردی

وب گردی