ایجاد مدارس مهارتی حقوق و حسابداری در دانشگاه آزاد اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: درصددیم تا در رشته‌های حقوق و حسابداری مدارس مهارتی ایجاد کنیم و شرایط لازم برای ایجاد مدارس مهارتی در این رشته‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های پیش روی این دانشگاه در سال جاری گفت: با توجه به تاکیدی که دکتر طهرانچی برای مهارت‌‌آموزی همراه با تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد دارند. در سال گذشته، تاسیس مدارس مهارتی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد آغاز شد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اصفهان هم درصددیم تا در رشته‌های حقوق و حسابداری مدارس مهارتی ایجاد کنیم. در حال حاضر، شرایط لازم برای ایجاد مدارس مهارتی در این رشته‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که در دانشگاه آزاد اصفهان به جهت بهره‌‌‌مندی از استادان و اعضای هئیت علمی مجرب در رشته‌های حقوق و حسابداری وجود دارد، یقیناً، ایجاد مدارس مهارتی در این دانشگاه، منجر به تربیت فارغ‌التحصیلانی کارآزموده و با‌مهارت خواهد شد که علاوه بر دروس تئوری به طور عملی هم با مهارت‌های مختلف این رشته‌ها آشنا می‌شوند.

آذین در پایان تاکید کرد: بدون تردید، گسترش مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد منجر به افزایش اشتغال و کارآفرینی فارغ‌‌التحصیلان این دانشگاه بعد از فراغت از تحصیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007438

وب گردی

وب گردی