اطلاعات تکمیلی گوگل استادیا منتشر شد

گوگل اطلاعات تکمیلی در ارتباط با سرویس استریم بازی استادیا (Google Stadia) را منتشر کرد.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، گوگل با انتشار جزئیات سرویس استریم بازی استادیا (Googl Stadia) در کنفرانس «‌Game Developer Conference 2019» که قیمت و تاریخ آغاز به ‌کار تا فهرست بازی‌های این سرویس را شامل می شود، دنیای بازی‌های ویدئویی را هیجان زده کرد.

گوگل قبلا نیز اطلاعاتی در ارتباط با سرویس استریم بازی استادیا (Google Stadia) را منتشر کرده بود؛ ولی قیمت و هزینه استفاده از این سرویس اعلام نشده بود. امروز قیمت گوگل استادیا و فهرست اولین بازی ها که یکی از مهم‌ترین موضوعات این سرویس بود اعلام شد.

قیمت گوگل استادیا مشخص شد!

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد که Stadia از ماه نوامبر در دسترس کاربران خواهد بود.

اگر می خواهد مشترک عادی Stadia باشید باید 9,99 دلار و اگر می خواهید از امکانات بیشتر این سرویس که « Stadia Founder’s Edition» نامیده می‌شود بهره‌مند شوید باید 129,99 دلار اشتراک ماهانه پرداخت کنید.

در صورت تهیه اشتراک «‌Stadia Founder’s Edition» به همراه آن یک دسته کنترل کننده به رنگ آبی تیره و یک «Chromecast Ultra » در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و البته برای استفاده از وضوح تصویر 4k HDR و صدای «Surround» نیز باید این اشتراک را آبونه شوید.

براساس جدیدترین اطلاعات، سرویس گوگل استادیا قرار است در ۱۴ کشور مختلف از جمله ایالات متحده‌ آمریکا، بریتانیا و کانادا در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ (بازه‌ زمانی بین ۱۰ آبان تا ۱۰ آذر ۱۳۹۸) راه‌اندازی شود.

بازی‌های Google Stadia اعلام شد!

استادیا در هنگام آغاز به‌کار از حداقل ۳۱ بازی ویدئویی متعلق به ۲۱ ناشر مختلف، پشتیبانی خواهد کرد.

بازی‌هایی که مشترکین به Google Stadia می‌توانند در وهله اول به آنها دسترسی داشته باشند عبارت‌ا‌ند از:

انتهای پیام/

کد خبر: 1007442

وب گردی

وب گردی