جزئیات پذیرش دانشجوی پودمانی دوره عالی دندانپزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال ۹۸ دانشجوی دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی می پذیرد. پذیرش در این آزمون بر اساس ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه شفاهی بوده و اولویت با رتبه‌های بالاتر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دوره MDPH دندانپزشکی در سال ۹۸ از طریق آزمون و شرایط خاص دانشجو می‌پذیرد.

داشتن مدرک دکتری و یا بالاتر در رشته دندانپزشکی، پذیرش در آزمون ورودی و داشتن موافقت بالاترین مقام مسئول برای شاغلین دولتی از شرایط پذیرش دانشجو است.

آزمون مرحله اول کتبی و به صورت تستی چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود و در این مرحله ۲ برابر ظرفیت رشته پذیرش می‌شوند.

آزمون مرحله دوم شامل مصاحبه شفاهی است که توسط شورای برنامه ریزی MDPH انجام می‌شود. پذیرش بر اساس ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه شفاهی بوده و اولویت با رتبه‌های بالاتر است.

این دوره حداکثر ۲ سال و نیم به طول می‌انجامد و به فارغ التحصیلان این دوره گواهینامه MDPH اعطا می‌شود. شهریه دوره ۶۶ میلیون ریال است.

گفتنی است، متقاضیان باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را از ۹ تا ۱۹ تیرماه ۹۸ به کارشناس مربوطه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت حضوری تحویل دهند. آزمون در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007451

وب گردی

وب گردی