جذب ۱۰۰ هزارحامی در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: در ماه مبارک رمضان نیز 100 هزار حامی برای ایتام و طرح محسنین جذب کردیم که کل سال گذشته 150 هزار حامی جذب شده بود و در حال حاضر 700 هزار حامی ایتام و طرح محسنین داریم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضاعسگریان درباره افطاری‌های ساده در کشور نیز اشاره کرد و گفت: افطاری‌های ساده به مناطق سیل‌زده و همین‌طور مناطق محروم ارسال می‌شد و ما تلاش کردیم صد درصد نیت مردم را در این خصوص رعایت کنیم.

وی گفت: نکته افطاری ساده این بود که ما مبالغ جمع‌آوری شده را به استان‌ها می‌فرستادیم و در آنجا این مبالغ تبدیل به افطاری‌های ساده برای نیازمندان و محرومین می‌شدو هر کسی حتی با هزار تومان نیز می‌توانست وارد این کار خیر شود و اگر چه میلیاردها تومان در این خصوص جمع‌آوری شد و تعداد زیادی از مردم مشارکت‌های بالایی داشتند.

کمک‌‌های مردمی به سیل‌زدگان از مرز ۲۸۰ میلیارد تومان گذشت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره کمک‌های مردمی تاکنون با توجه به حوادث اخیر، گفت: در این ایام مردم خیلی کمک کردند، از جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال جدید 62 درصد رشد کمک‌ها را داشته‌ایم و پس از آن با سیل مواجه شدیم که کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان از مرز 280 میلیارد تومان نقد و غیرنقد عبور کرد و این در حالی است که تمامی کمک‌هایی که به زلزله‌زدگان کرمانشاه شد 150 میلیارد تومان بود.

عسگریان یادآور شد: توانستیم 150 هزار بسته کالای 200 هزار تومانی به محرومین ارائه دهیم و 140 میلیارد تومان نیز اطعام به هموطنان دادیم.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان نیز 100 هزار حامی برای ایتام و طرح محسنین جذب کردیم که کل سال گذشته 150 هزار حامی جذب شده بود و در حال حاضر 700 هزار حامی ایتام و طرح محسنین داریم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1007452

وب گردی

وب گردی