برگزاری کنفرانس بین‌المللی «به‌سوی شهرسازی، عمران و هنر دانش‌بنیان» در واحد علوم و تحقیقات

اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» آبان ماه امسال در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» از سوی دانشکده عمران، معماری و هنر دانشگاه علوم و تحقیقات بیستم آبان ماه ۹۸ در این دانشگاه برگزار می‌شود.

ماموریت کنفرانس «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» ارائه دانش جدید و آموزشی متفاوت از مهندسی و تحقیق در فناوری‌های پیشرفته به نسلی است که در عصر جهانی شدن قرار دارند برای پرورش دانشمندان و مهندسینی خلاق و کوشا که توان رقابت در این عرصه جهانی را دارا باشند.

ارتقاء سطح علمی اندیشمندان، اساتید، دانشجویان، جامعه مهندسی، صاحب نظران و شرکت کنندگان در حوزه‌های مرتبط با «شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان»، ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده محققین و متخصصین در حوزه کنفرانس، زمینه سازی جهت تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش‌های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی و از جمله محور‌های مورد بررسی در این کنفرانس است.

مطابق اعلام دبیرخانه این کنفرانس علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند تا بیستم تیرماه ۹۸ نسبت به ارسال مقالات و تا یکم آبان ماه ۹۸ برای ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007459

وب گردی

وب گردی