ایجاد معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد است

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی تحولی بزرگ است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران و کارکنان حوزه های مختلف این معاونت شامل فناوری و نوآوری، اقتصاد دانش بنیان، کارآفرینی و تجاری سازی و پارک علم و فناوری دیدار و گفت وگو کرد.

دهقانی در این جلسه با تأکید بر اینکه ایجاد معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی تحولی بزرگ است، اظهار داشت: این معاونت به دلیل مسئولیت‌های که برعهده دارد، باید بسیار چابک باشد. همچنین با ریل گذاری مناسب و درست در واحدهای دانشگاهی زمینه فعالیت گسترده را فراهم کند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری ایجاد رقابت بین واحدهای دانشگاهی است. فعالیت های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود، که باید تلاش کنیم در مدت کوتاه به نتایج و خروجی های قابل قبولی برسیم.

دهقانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت های بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است، گفت: اگر به درستی از این ظرفیت ها استفاده شود، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری از موفق ترین و قوی‌ترین معاونت های این دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007484

وب گردی

وب گردی