تشکیل هسته مطالبه‌گری  مردمی در واحد همدان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: بخشی را برای مطالبات مردمی در نظر گرفته و هسته مطالبه‌گری را در بسیج دانشجویی واحد همدان تشکیل دادیم.

جواد عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی مدت زمانی است که درگیر روزمرگی و کسالت شدند، گفت: در جلسات هم‌اندیشی کم‌کاری تشکیلات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت تا در مرحله اول علل آن شناسایی شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه فعالیت تشکل‌های دانشجویی دچار روند فرسایشی شده‌ است، گفت: مدت زمانی است که فعالیت‌های دانشجویی تشکل‌ها از رسالت اصلی خود که تشخیص و رسیدگی به مشکلات جامعه است، دور شده است. پس در گام دوم هدف مطالبه‌گری را برای خروج از این روند فعالیت دانشجویی قرار دادیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا تصمیم بر این شد که شاکله و رویکرد کاری را تغییر داده و بخشی را برای مطالبات مردمی در نظر گرفتیم و هسته مطالبه‌گری در بسیج دانشجویی واحد تشکیل داده و در گام‌های بعدی نیز این هسته مطالبه‌گری را به کل استان تعمیم دادیم.

عباسی درخصوص فعالیت‌های هسته مطالبه‌گری ذکر شده، بیان کرد: تشکل‌های دانشجویی اینگونه می‌توانند هم در جریان مشکلات و مطالبات قرار بگیرند و هم با تحلیل درست به ارائه راه‌حل برسند.

این فعال دانشجویی استفاده از ظرفیت جوانان در امور کشور را دوپهلو دانست و گفت: افرادی از این مبحث رهبری سوءاستفاده کردند باید تدبیری لحاظ شود تا افراد جوان و شایسته شناسایی شده و با پرورش‌های لازم برای دریافت پست‌های مدیریتی آماده شوند.

عباسی خاطر نشان کرد: حوزه استفاده از علم و نیروی جوانان در شرایط فعلی ایران مغفول مانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007513

وب گردی

وب گردی