دانشگاه آزاد واحد مشهد و شرکت برق منطقه ای خراسان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند 

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  و شرکت برق منطقه ای خراسان  با هدف استفاده مطلوب از توانایی اعضاء هیات علمی دانشگاه و امکانات و تجهیزات دانشگاه جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز شرکت و همکاری در تدوین و اجرای دوره های کوتاه مدت و بلند مدت تخصصی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، این تفاهم نامه به منظور برقراری ارتباط منظم و مداوم و سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت برق منطقه ای خراسان؛ به امضای علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و رضا ریاحی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خراسان رسید.
دراین تفاهم نامه، محور های همکاری دانشگاه، در اولویت قرار دادن عناوین تحقیقاتی و پیشنهادی و یا توافق شده با شرکت، ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی مورد نیاز شرکت، حضور نمایندگان دانشگاه در شرکت به منظور تعریف پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز و ... عنوان شده است.
فراهم نمودن امکان بازدیدهای علمی محققین و دانشجویان تحصلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی شرکت، ارسال عناوین اولویت های پژوهشی مصوب هر سال به دانشگاه، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی که نتایج آنها قابل استفاده در صنعت برق باشد و ... نیز از محورهای همکاری شرکت برق در این تفاهم نامه است.
مدت اعتبار تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007543

وب گردی

وب گردی