آمار بالای هیئت علمی رشته های مهندسی پزشکی و مکانیک در واحد رامسر

رئیس دانشگاه آزاد واحد رامسر در خصوص امکانات رشته مهندسی پزشکی این واحد گفت: دانشگاه آزاد واحد رامسر بیشترین عضو هیأت علمی را در رشته مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی در دیدار با رئیس دانشکده پرستاری واحد رامسر ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای همکاری مشترک بین دانشگاه های شهرستان گفت: مدیران و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان رامسر باید مجموعه دانشگاه ها را به عنوان یک خانواده بزرگ در نظر گرفته و با یک نگاه واحد و کلی در جهت رشد و تعالی سطح کیفی آموزش آن منطقه گام بردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر افزود: واحد رامسر یک دانشگاه فنی و مهندسی بوده و دارای امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسبی در شهرستان رامسر است و با توجه به وجود رشته مهندسی پزشکی در این واحد می توانیم همکاری خوبی با دانشکده پرستاری داشته باشیم.

وی در خصوص امکانات رشته مهندسی پزشکی گفت: دانشگاه آزاد واحد رامسر بیشترین عضو هیأت علمی را در رشته مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی دارد. رشته مهندسی پزشکی از سال 1390 در این واحد راه اندازی شد و از همان سال هم تعداد زیادی دانشجو در این رشته ثبت نام کردند که دانشجویان در طی این سال ها توانستند اختراعات جدیدی در زمینه کمک به بیماران ثبت نمایند.

عباس شمسعلی نیا رئیس دانشکده پرستاری رامسر در این دیدار گفت: اگر انگیزه باشد اقدامات زیادی را می توان انجام داد البته این انگیزه باید بصورت درونی و خودجوش باشد، انگیزه بیرونی زود خاموش می شود.

رئیس دانشکده پرستاری در ادامه افزود: پیشنهاد تشکیل شورای روسای دانشگاه های شهرستان رامسر پیشنهاد خوبی است ولی در حال حاضر همکاری مشترک در بین دانشگاه های شهرستان رامسر در مرحله تئوری بوده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آنرا به مرحله عمل برسانیم.

وی در ادامه افزود: ما می توانیم با فعالیت مجدد در کمیته مشترک آسیب های اجتماعی و اعتیاد در سطح شهرستان، زمینه ساز اجرای برنامه های مشترک پژوهشی و فرهنگی در رامسر باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007579

وب گردی

وب گردی