حریق در  انبار ابزار و یراق خیابان هنگام  تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات آتش‌سوزی در انبار ابزار و یراق در خیابان هنگام را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۹:۰۷ صبح امروز در یک انبار کالا در خیابان هنگام، بالاتر از سازمان آب، آتش‌سوزی رخ داد که پیرو تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵، چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه حوزه‌های پشتیبانی مانند تانکر آب، بالابر و عوامل شهرداری در محل حضور پیدا کردند.

ملکی افزود: محل آتش سوزی یک مغازه بزرگ ابزار و یراق آلات بود که در طبقه بالایی این فروشگاه انباری مسقف به وسعت حدود ۵۰۰ مترمربع وجود داشت و مقدار زیادی جنس و کالا مرتبط با همین صنف یعنی ابزار و یراق آلات در حجم خیلی زیاد در آن نگهداری می‌شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه بالایی این فروشگاه رخ داده بود که دود بسیار غلیظی از پنجره‌ها و سقف‌های طبقه بالا به بیرون متصاعد می‌شد و تقریباً نشان می‌داد که تمام بخش‌های انبار بالایی شعله‌ور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: با توجه به اینکه در کنار این انبار، انبارهای دیگری وجود و در ضلع پشتی این انبار هم یک ساختمان مسکونی قرار داشت، آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز و از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند به طوری که آتش به بخش پایین که فروشگاه این انبار بود نیز سرایت نکرد.

به گفته ملکی با عملیات به‌موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری و شعله‌زنی‌های اولیه انجام شده و نیروهای آتش نشانی مشغول لکه گیری و ایمن‌سازی اولیه محل شدند و مصدوم و تلفات جانی در مورد این حادثه گزارش نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007582

وب گردی

وب گردی