دعوت از وزیر نفت برای حضور در جمع دانشگاهیان

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با صدور نامه‌ای از وزیر نفت برای حضور در جمع دانشگاهیان و پاسخ به ابهامات آنها دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با صدور نامه‌ای از بیژن زنگنه برای حضور در جمع دانشگاهیان و پاسخ به ابهامات آنها دعوت کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران فروش نفت با مشکلاتی مواجه شده است؛ اما به نظر می‌رسد وزارت‌خانه متبوع شما از همه راه‌های پیش رو برای این مشکل استفاده نمی‌کند و در برخی موارد قصور وجود دارد.

در ادامه عنوان شده است: بسیج دانشجویی مدت‌هاست با تشکیل کارگروه‌های شناخت و حل مسئله به این موضوع پرداخته و سؤالات و ابهاماتی به عملکرد وزارت نفت دارد که از جمله آنها نقص در سیاست‌های فروش و استفاده از ظرفیت بورس نفت و سرمایه‌گذاری‌های داخلی باتوجه به نقدینگی فراوان در کشور برای ساخت پتروپالایشگاه‌هاست که موجب اشتغال فراوان و توقف هدف‌دار خام‌فروشی و ورود ارز به کشور می‌شود.

بسیج دانشجویی در پایان مطرح کرده است: با توجه به اینکه اخذ تدابیر هوشمندانه وزارت نفت در بی‌اثر کردن تحریم‌ها علیه کشور و ارتقای معیشت ملت جایگاه ویژه‌ای دارد مطالبه‌گری این موضوع از سوی قشر نخبگانی جامعه از این وزارتخانه اولویت‌ بسیج دانشجویی است به همین دلیل از شما درخواست می‌شود برای پاسخگویی به دانشجویان و دریافت نظرات نخبگان دانشگاهی در بازه زمانی 19 تا 22 خرداد در دانشگاه علامه طباطبایی حضور یابید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007601

وب گردی

وب گردی