دانشگاه آزاد در جذب متقاضیان پزشکی و جلوگیری از خروج ارز ظرفیت بالایی دارد

رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدشهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در شرایط کنونی باید ظرفیت سازی کرد تا علاوه برجلوگیری از خروج سرمایه و ارز، دانشجویان متقاضی رشته های علوم پزشکی را در داخل کشور جذب کنیم و باعث رونق منطقه های کمتر برخوردار شود و دانشگاه آزاد اسلامی دارای چنین پتانسیلی است.

به گزارش ایسکانیوز از واحد زاهدشهر، رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدشهر به همراه امام جمعه و مسئولان شهر، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا راهکارهای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه که با حضور بخشدار، امام جمعه زاهدشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش شیبکوه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر، با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد، راهکارهای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی فسا مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: تصمیمات در امر پیشرفت، باید مطابق با استانداردهای علمی و کارشناسی باشد.
عباسی امام جمعه زاهدشهر در خصوص جلوگیری از مهاجرت و تراکم جمعیت در مرکز شهرستان ها، خواستار ارائه خدمات علمی در رفع مشکلات، با توجه به ظرفیتهای بخش شیبکوه شد.
ابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدشهر در این رابطه گفت: با جذب دانشجو در رشته های علوم پزشکی می توانیم باعث تقویت بنیه علمی شهر شده و از مهاجرت شهروندان از این بخش که در حال حاضر در مواردی جزو مناطق محروم کشور و شهرستان به حساب می آید، جهت تحصیل در رشته های علوم پزشکی جلوگیری کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که بتوان تفاهم نامه ای در این رابطه، جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا منعقد کند.

دشتی افزود: در شرایط کنونی باید ظرفیت سازی کرد تا علاوه برجلوگیری از خروج سرمایه و ارز، دانشجویان متقاضی رشته های علوم پزشکی را در داخل کشور جذب کنیم و باعث رونق منطقه های کمتر برخوردار شود و دانشگاه آزاد اسلامی دارای چنین پتانسیلی است.

وی همچنین پیشنهاد انتقال پردیس های دانشگاهی به دانشگاه آزاد اسلامی را مطرح کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007610

وب گردی

وب گردی