حضور ۶ کشور و ۸۲ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ در‌نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران از حضور ۶ کشور و ۸۲ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ در‌نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهمن حسین‌زاده در مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه‌ بین‌المللی ایران هلث که صبح امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار‌شد، اظهار‌ کرد: در‌ شرکت سهامی‌ نمایشگاه بین‌المللی تلاش‌ کردیم تازه‌های علم و فناوری را در اختیار‌ مردم و متخصصان قرار دهیم که از جمله آن می‌توان به استارت‌آپ‌ها اشاره کرد.

وی‌ ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به ما دستور‌ داد در‌ زمینه تجهیزات پزشکی‌ فعال باشیم در همین راستا هم‌زمان با نمایشگاهی که برگزار می‌کنیم، یک سالن نیز به تجهیزات ساخت ایران قرار می‌دهیم که استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های‌دانش بنیان بتوانند با نیازهای این حوزه آشنا شوند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: برگزاری‌ کارگاه‌های آموزشی، بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از جمله اقداماتی است که در نمایشگاه ایران هلث شاهد آن هستیم.

به گفته وی، در این نمایشگاه ۶ کشور و ۸۲ شرکت دانش بنیان و استات‌آپی‌حضور دارند‌‌.

در‌ ادامه روحی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان گفت: این نمایشگاه در بحث مدیریت و اجرا فراز و نشیب‌هایی داشته است. از همه تشکل‌ها تشکر می‌کنم که در برگزاری این نمایشگاه ما را یاری‌کردند. اگر به بحث تولید در‌هر کشور به صورت کاربردی نگاه شود، بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: رشد ۲۰ درصدی در‌حوزه تولیدکنندگان این نمایشگاه را شاهد بودیم، ما در بخش تهیه مواد اولیه برای تولید دچار مشکل هستیم، باید فرآیندها و سیستم‌ها در‌تخصیص ارز حذف شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان گفت: تحصیل و حذف قوانین ضروری از جمله اقدامات کاربردی در تمامی حوزه‌ها محسوب می‌شود نباید قوانین محدود کننده و سخت‌گیرانه باشد.

وی بیان کرد: در‌زمینه تجهیزات‌پزشکی باید نگاه ویژه و مدیریت واحدتری وجود داشته باشد. در زمینه قیمت‌گذاری تجهیزات دارو اقدامات خوبی صورت گرفته است، در بخش تأمین خریدهای متمرکز با هیئت امنا و تشکل‌ها همکاری‌های خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007625

وب گردی

وب گردی