چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو در دانشگاه یزد

انجمن نانوفناوری ایران در نظر دارد چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN۱۳۹۸ را در روزهای ۳۱ مرداد ماه و ۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه یزد برگزار کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، انجمن نانوفناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است. این همایش ها به صورت ادواری هر دو سال یکبار در بهار برگزار می‌شود که اولین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه تربیت مدرس با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل گردید.

بر این اساس انجمن در نظر دارد نسبت به برگزاری چهارمین همایش ملی و کارگاه های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN۱۳۹۸ در روزهای ۳۱ مرداد ماه و ۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه یزد اقدام نماید.

نانو شیمـی، نانو فیـزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فنـاوری، نانو پزشکی، نانو محاسـبات، نانو مکانیـک، نانو الکترونیک از جمله محورهای اصلی این همایش هستند. آخرین مهلت برای ارسال مقالات ۳۱ خرداد و آخرین مهلت ثبت نام ۱۲ مرداد ۹۸ است.

اطلاعات لازم در خصوص نحوه تنظیم مقاله و چگونگی ثبت نام و هزینه آن از طریق پایگاه اینترنتی همایش در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007708

وب گردی

وب گردی