پشتیبانی از استارت‌آپ برای افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی

یک شرکت استارت‌آپ نانویی موفق شد که فیلم حاوی نانوذرات برای افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی تولید کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت نوپای سولگرو (SolGro) موفق به ارائه فیلم حاوی نانوذرات شده که با استفاده از آن می‌توان بهره‌وری محصولات کشاورزی را افزایش داد. این فیلم می تواند از ۲۰ تا ۳۰۰ درصد بهره‌وری را افزایش دهد. این شرکت اخیرا توسط انکوباتور نوآوری والز فارگو به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب شد و همچنین در چالش MassChallenge Texas نیز در لیست استارت‌آپ‌های برگزیده قرار دارد.

تیلر سیکلز، مدیرعامل شرکت سولگرو می‌گوید: «آنچه که ما در این استارت‌آپ انجام دادیم، تبدیل طول موج‌های غیرقابل استفاده به رنگ‌های آبی و قرمز بود، این نانوفیلم موجب تغییر طول موج و افزایش رنگ‌های قرمز و آبی در گیاهان می‌شود.»

وی‌ می‌افزاید: «انتخاب در این رویدادها مسیرهای تازه‌ای به سوی توسعه بازار محصول ما باز می‌کند. شتاب‌دهنده‌ای‌ که از این رویداد پشتیبانی می‌کند، فرآیند تست و ارزیابی فیلم نانوذرات را تسریع می‌کند.»

به اعتقاد سیکلز چالش MassChallenge به سولگرو کمک می‌کند تا جنبه‌های کسب و کار این شرکت به درستی به پیش حرکت کند.

انکوباتور و پلت‌فورم ولز فارگو توسط بنیاد ولز فارگو تاسیس شد که با کمک آزمایشگاه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر مدیریت می‌شود. این انکوباتور در سال ۲۰۱۴ راه‌اندزای شد که روی رهیافت‌های مقیاس‌پذیر برای بهبود کارایی انرژی در ساختمان‌های تجاری تمرکز دارد. هر چند از سال گذشته این انکوباتور دامنه فعالیت‌های خود را به صنعت کشاورزی نیز بسط داده است. هر شرکتی که به این انکوباتور دعوت شود می‌تواند تا سقف ۲۵۰ هزار دلار حمایت مالی دریافت کرده و از کمک‌های فنی برای توسعه و اثبات فناوری خود بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007712

وب گردی

وب گردی