بازاریابی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه اینوتکس 2019 تسهیل می‌شود

بروکرهای فناوری با حضور در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری، اقدام به ارائه خدمات به اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور کرده اند. با حضور این بروکرها بازاریابی و جذب سرمایه برای شرکت های دانش‌بنیان تسهیل می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بروکرهای فناوری که زیرمجموعه شبکه فن بازار ملی ایران هستند با هدف «کمک به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان»، «جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و طرح‌های فناورانه» و «تسهیل انتقال دانش فنی»، در نمایشگاه اینوتکس 2019 فعالیت می‌کنند.

بروکر فناوری، بالاتر از یک مشاور است. بروکر مفهوم نسبتا جدیدی است و معمولا به عنوان مشاوران مورد اعتماد تعریف می‌شوند که از دانش و تجربه تخصصی خود در یک بخش خاص از صنعت استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند تحویل پروژه یا راه حل مساله را با بهره‌گیری از یک شبکه از ارائه‌دهندگان متخصص تسهیل کنند. بروکرها دارای شبکه‌ای از شرکا هستند که علاوه بر ارائه بهترین راه حل برای رفع نیاز مشتری، هزینه‌های عملیاتی را نیز کاهش می‌دهند.

نقش بروکر، ارائه خدمات برای کمک به توسعه کسب و کار، انتخاب شریک و ارائه مشاوره مدیریتی برای بهبود وضع صنعتی است. به همین دلیل اینوتکس 2019 برای نخستین بار فضایی را برای استقرار آنها درنظر گرفته است.

استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، مخترعان، صاحبان صنعت و حتی سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تسهیل فعالیت‌های خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور به این بروکرها مراجعه کنند.

شبکه فن‌بازار ملی ایران دارای 40 بروکر فناوری در کشور است که در نمایشگاه اینوتکس 2019، پانزده بروکر فعال هستند. این شبکه با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می‌‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007750

وب گردی

وب گردی