ارتقا و تجهیز تمام خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان تابستان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارتقا و تجهیز تمام خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان تابستان با مشارکت صندوق رفاه و دانشگاه‌ها خبر داد.

ناصر مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،در خصوص زمان‌بندی اجرای طرح تعمیر و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی گفت: اجرای این طرح به دانشگاه‌ها ابلاغ و قرار است با مشارکت صندوق اجرایی شود.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد بودجه تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها به عهده دانشگاه‌ها و ۵۰ درصد آن به عهده صندوق رفاه است. به طوری که دانشگاه‌ها باید در بازه زمانی 15 تا 28 اردیبهشت 98 آمادگی خود را برای شرکت در طرح ارتقا اعلام می‌کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری اضافه کرد: قرار است جلسه‌ای از سوی هیئت امنای صندوق برای اجرای تعمیر و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی برگزار شود و پس از بررسی از سوی هیئت امنا مجوز و هزینه به دانشگاه ارائه خواهد شد.

مطیعی اضافه کرد: در مرحله نخست تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های رتبه چهار و سه در اولویت است به طوری که هزینه این خوابگاه‌ها یک تیر تا 6 تیر پرداخت می‌شود و قرار است از 6 تیر تا 25 مرداد، تعمیرات و خرید تجهیزات توسط دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی از تعمیر و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان تابستان خبر داد و یادآورشد: قرار است پرداخت مرحله دوم سهم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای اجرای طرح از 20 شهریور لغایت 31 شهریور پرداخت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007762

وب گردی

وب گردی