تشریح استراتژی جذب دانشجو دردانشگاه آزاد اسلامی قم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع، ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و رضایت مندی دانشجویان، مهمترین استراتژی ها برای جذب دانشجو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در قم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در جمع مدیران درون سازمانی با تاکید بر لزوم حضور کارکنان در ساعات اولیه صبح جهت ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانشجویان برای تمامی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی گفت: از تمامی کارکنان و اساتید محترم هیات علمی تقاضا دارم در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و مراجعه کنندگان در محیط اداری، دانشگاهی و تکریم ارباب رجوع، بیشتر تلاش کنند.

سیف الله فضل الهی با انتقاد از بعضی کارکنان در عدم پاسخگویی به تماس های تلفنی در محیط اداری افزود: ضرورت دارد تمامی کارکنان دانشگاه در پاسخ به تماس های تلفنی درمحیط اداری احساس مسئولیت کنند و پیشنهادات و انتقادات خود را به مسئولین دانشگاه منتقل کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم بعضی همکاران به موقع در محل کار خود حضور ندارند و به صورت مستمر از مرخصی ساعات اولیه صبح استفاده می کنند لذا در اولین ساعات اداری کسی برای پاسخگویی به مراجعین دانشجویی حضور ندارد و باعث کاهش سطح رضایت مندی در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم خطاب به دانشگاهیان واحد قم گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامی قم لازم است احساس مسئولیت کنیم، تلاشمان را معنی دار کنیم تا بتوانیم به دیگران خدمت کنیم.

فضل اللهی تاکید کرد: امید دانشگاه به آینده و تلاش برای اثر گذاری درآینده است، زیرا دانشگاه می تواند یک جامعه را بسازد لذا اگر شما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم یک افق بلندی برای خود ترسیم کنند،مشکلات و موانع کوچک مانعی در راستای تحقق اهداف متعالی دانشگاه نخواهد بود.

وی گفت: ما بایدافتخار کنیم که در دانشگاه کار می کنیم زیرا به بهترین بندگان خدا خدمت می کنیم و اثرگذاری مستقیم داریم باید تلاش کنیم ساختار دانشگاه، ترکیب نیروی انسانی، مدیریت و توانمندی های تخصصی نیروی انسانی را بکار بگیریم تا بتوانیم موثر تر برای رسیدن به اهداف آموزشی دانشگاه فعالیت کنیم.

کد خبر: 1007770

وب گردی

وب گردی