برای آموزش خرج کن، پول زندان نده!

معلمان آمریکایی در سالی که گذشت به دلایل کمبود بودجه تخصیص داده شده توسط وزارت آموزش و پرورش و حقوق کم دست به اعتراض زدند که در روزها ساعات کاری زیادی در این کشور از دست رفت. حال آمارها نشان می‌دهد که این معضل در سال 2019 نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در سال 2018 صدها هزار تن از معلمان آمریکایی کلاس های درس را به نشانه اعتراض ترک کردند. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط اداره آمار و کار، این روند در سال 2019 نیز ادامه دار بوده است.

در ماه ژانویه و فوریه، معلمان در ایالات متحده به ترتیب 203900 و 121200 روز کاری را از دست دادند. این آمار تنها اعتصاب تعداد 1000 مدرس را در روز محاسبه کرده است. این در حالی است که آموزگاران در ماه مارس و آوریل تنها کمتر اعتصاب کرده بودند.

«Betsy DeVos» دبیر آموزشی وزارت آموزش و پروش ایالات متحده آمریکا اظهار کرد که اعتصاب معلمان، دانشجویان را نیز در معرض خطر قرار داده است.
نمایندگان اتحادیه معلمان اعلام کردند که کاهش بودجه توسط وزارت آموزش و پرورش و حقوق پایین آنها، از علل ایجاد اختلال در آموزش کودکان آمریکا بودند.

افزایش بحران رو به رشد معلمان، جنگ به وجود آمده توسط رئیس جمهوری آمریکا در مورد ویزای دانشجویی و مشکلات اخذ پذیرش دانشگاهی در سرتاسر جهان، باعث شده که هرج و مرج به وجود آمده، رویای آموزشی آمریکایی ها را مختل کند؛ به طوری که هزینه‌های صرف شده در زندان ها در مقایسه با موارد آموزشی بسیار بیشتر بوده است.

کد خبر: 1007774

وب گردی

وب گردی