فرصت ایجاد شغل در نمایشگاه الکامپ با   الکام جابز

مدیراجرایی الکامپ درباره الکام جابز گفت: تعدادی از شرکت ها که جاذب نیروی کار هستند و‌ نیروهای درس آموخته دانشگاهی که آماده برای حضور در بازار کار هستند، باهم در این بخش مرتبط می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، رضا حیدری مدیر اجرایی الکامپ در نشست خبری بیست و‌پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، گفت: حضور شرکت های داخلی با استفاده از توان داخلی به رونق این نمایشگاه کمک می کند. البته تعرفه های نمایشگاهی نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.

وی تاکید کرد: دونوع تقاضای ثبت نام برای استارتاپی ها و شرکت ها در نظر گرفته شده است و ۷۵۰ تقاضا به ثبت رسیده است همچنین
۷ شرکت از ۷ کشور نیز اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه را دارند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

حیدری درباره جزییات الکام جابز توضیح داد: یکی از بخش های جانبی الکام جابز است که این موضوع برای ایجاد شغل و کارآفرینی در حوزه آیتی با حمایت و سوبسید سازمان نظام صنفی رایانه ای است.

وی تاکید کرد: براین اساس، تعدادی از شرکت ها که جاذب نیروی کار هستند و‌ نیروهای درس آموخته دانشگاهی که آماده برای حضور در بازار کار هستند باهم در این بخش مرتبط می شوند.

مدیر اجرایی الکامپ ادامه داد:پلت فرمی ارایه می شود که توسط آن همه غرفه ها برای جذب نیروی کار آماده می شوند و پس از پایان جشنواره، گزارش این بخش ارائه می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ گفت: قصد داریم نمایشگاه الکامپ را متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنیم. به همین واسطه تسهیلاتی برای حضور شرکت‌های خارجی فراهم شده که این مسئله باعث می‌شود حضور شرکت‌های خارجی بیش از گذشته باشد.

وی در ادامه افزود: برگزاری نمایش ابزاری برای توسعه بازار فناوری است، به همین دلیل تعرفه غرفه‌های نمایشگاه امسال افزایش قیمت نداشته‌اند تا حضور در آن از این نظر مشکلی نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:با استفاده از ۱۰۰۰ متر مربع سالن می توان ظرفیت مناسبی برای این موضوع اختصاص داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007782

وب گردی

وب گردی