وام  دوره تابستان دانشجویان دکتری تا آخر خرداد پرداخت می شود

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: بعد از پایان ثبت نام دانشجویان در سامانه٬ وام ترم بهار و تابستان تا اواخر خرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

ناصر مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام بهار و تابستان دوره دکتری دانشجویان گفت: از آنجایی که وام شهریه دوره دکتری معمولاً هر سه ماه یکبار پرداخت می‌شود، متاسفانه پرداخت وام فصل بهار از سوی بانک عامل با تاخیر مواجه شد؛ اما قرار است برای رفاه حال دانشجویان وام فصل بهار و تابستان با تامین اعتبار در بازه زمانی 15 تا 20 خردادماه پرداخت شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام وام دانشجویان در سامانه دانشگاه‌ها به پایان رسیده ولی ثبت نام در سامانه صندوق همچنان ادامه دارد و بعد از پایان ثبت نام وام ترم بهار و تابستان تا اواخر خرداد به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری اضافه کرد: امکان ثبت نام وام ویژه دکتری بانک توسعه و تعاون به مبلغ ۲۱ میلیون ریال برای سه ماه بهار و تابستان 98 وام ویژه دکتری صندوق رفاه به مبلغ ۳۶میلیون ریال برای شش ماه اول سال 98 در سنوات مجاز تحصیلی برای دانشجویان غیر شاغل و غیر بورسیه امکان پذیر است.

مطیعی در ادامه در خصوص وام دانشجویان مناطق سیل زده یادآورشد: وام ضروری حوادث غیر مترقبه صرفا به دانشجویان ساکن در مناطق سیل زده سال 98 به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و با ارائه گواهی از فرمانداری استان مذکور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007823

وب گردی

وب گردی