واحدهای دانشگاه آزاد به توسعه مهارت های بین رشته ای توجه کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دانشگاه باید به توسعه مهارت‌های بین رشته‌ای در زمینه کسب و کارهای دانش بنیان در قالب بنگاه‌های زودبازده به عنوان ثمره فعالیت‌های مراکز رشد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شاهین‌شهر، مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در نشست شورای هم اندیشی هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی، توسعه فناوری و حمایت از مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان را ضروری دانست و گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه موجب ارتقای کارآفرینی فناورانه و بهبود فضای کسب و کار دانش‌بنیان خواهد شد.

وی افزود: بهبود سطح مشارکت دانشگاهیان در راستای نوآوری و حمایت از پژوهشگران و مبتکران دانشگاهی با هدف تولید ثروت دانش‌بنیان یکی از ثمرات ارتباط دانشگاه با صنایع است.

نصری با اشاره به شتاب رو به رشد و چشمگیر دستاوردها و توانمندی علمی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر کسی پوشیده نیست، چرا که با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد توانسته زمینه‌های همکاری با صنایع در ارائه طرح های نو آورانه و جذب سرمایه گذاری مشارکتی در بخشهای مختلف اقتصادی کشور را فراهم کند.

وی افزود: در این مقطع زمانی دانشگاه باید به توسعه مهارت‌های بین رشته‌ای در زمینه کسب و کارهای دانش بنیان در قالب بنگاه‌های زودبازده به عنوان ثمره فعالیت‌های مراکز رشد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه موجب می‌شود نیازهای کشور به درستی شناسایی و راهکارهای علمی و پژوهشی برای برطرف کردن این مشکلات از سوی دانشگاه ارائه شود.

وی در پایان گفت: استفاده از ظرفیت همجواری واحد شاهین‌شهر با صنایع استراتژیک استان اصفهان می‌تواند در تحقق مأموریت اعضای هیأت علمی در برطرف کردن مشکلات صنایع با استفاده از زیرساخت‌های و پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007830

وب گردی

وب گردی