اولویت واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران، ارتقای کیفیت آموزشی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در جمع مدیران و روسای واحدهای استانی گفت: کیفیت علمی در واحدهای استان تهران در اولویت امور قرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در جمع رؤسای واحدهای دانشگاهی استان تهران با تأکید بر توجه به کیفیت علمی در دانشگاه گفت: رکود علمی را باید جدی بگیریم و به پویایی علمی و کیفیت اهمیت دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نظارت بر امور فرهنگی واحدهای دانشگاهی درخصوص دو مبحث مهم حجاب و آراستگی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران سخنانی ایراد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه دانشجویان فرزندان خانواده‌هایی هستند که به امانت دانشگاه سپرده‌اند، گفت: وظیفه ایجاب می‌کند که به مسائل فرهنگی جوانان اهمیت دهیم و از لحاظ فرهنگی بستر مناسبی در محیط دانشگاه فراهم نماییم تا خروجی آن در خانواده، جامعه و آینده جوانان تاثیرات مثبت داشته باشد.

آقامیری با اشاره به احصای نتیجه مطلوب در امور فرهنگی اظهار کرد: لازم است واحدهای دانشگاهی بایکدیگر همسو و هماهنگ باشند. در مسائل جاری فرهنگی همکاری حوزه فرهنگی و دانشجویی، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، رده‌ها و اقشار بسیج دانشگاه و همچنین مشارکت دانشجویان، کارکنان و استادان ضروری است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برای هویت ملی ما مهم است، خاطرنشان کرد: به عنوان یک دانشگاه و پژوهشگاه در این امر مهم باید فعال باشیم. وی از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان تهران خواست تا از توان علمی صاحب‌نظران، استادان، دانشجویان و کارکنان با روش‌های نوین و به دور از هرگونه فضاسازی استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تاثیرگذاری امور فرهنگی مسئول است

در ادامه این نشست حجت الاسلام رجالی تهرانی مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) مبنی بر اینکه «هر شخصی حاضر و ناظر کاری باشد و آن را ناپسند دارد، مانند کسی است که (آن هنگام) غایب بوده و هر شخصی کار زشتی را نیک شمارد، در آن کار شریک باشد.» تصریح کرد: امید است در هر مقامی که هستیم با تأسی بر این حدیث هر کجا کار ناپسندی انجام پذیرد ابراز ناراحتی کنیم و بالعکس اگر کار خوبی صورت می‌گیرد مشوق باشیم. ما در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تاثیرگذاری امور فرهنگی مسئولیم و باید این امر مهم را با درایت وجدیت بیشتری دنبال کنیم.

گفتنی است در انتهای این جلسه برخی از رؤسای واحدهای دانشگاهی به ارائه و طرح موضوعات واحد دانشگاهی خود پرداختند و همچنین پیرامون مسائل جاری دانشگاه بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007874

وب گردی

وب گردی