دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته بین صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و حمایت کمی و کیفی از فعالیتهای پژوهشی کاربردی توسعه ای و فناوری و سرمایه گذاری شرکت های مراکز رشد و نوپا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، این تفاهم نامه با اهداف حمایت از استارتاپ ها و شرکت های مرکز رشد مورد تائید دانشگاه برای توسعه ایده و نوآوری های فناورانه آنها و تبدیل به محصول در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، هدایت نظام یافته پژوهش ها به سمت کاربردی و تجاری نمودن آنها و تکمیل چرخه دانش به ثروت و ... به امضای علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و مرتضی خادمی رئیس هیات مدیره و دکتر حمیده رضوی مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی رسید.
معرفی صندوق به مرکز رشد، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران، فناوران و واحدهای فناور در دانشگاه جهت بهره برداری از خدمات صندوق، پذیرش ضمانت نامه های صندوق برای کلیه قراردادها و پیمانکاران طرف قرارداد، همکاری با صندوق جهت ارزیابی و نظارت طرح ها و تقاضاهای واصله به صندوق از سوی دانشگاه از تعهدات دانشگاه به صندوق پژوهش و فناوری در این تفاهم نامه است.
محورهای همکاری صندوق نیز، بررسی و حمایت از طرح ها و پرو‍ژه های معرفی شده از سوی دانشگاه برای دریافت خدمات، درصورت فعال شدن شعبه صندوق در دانشگاه، انجام کلیه عملیات تفاهم نامه حتی المقدور در آن شعبه و شناساندن و معر فی خدمات صندوق در دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری نشست و همایش با هماهنگی نماینده دانشگاه عنوان شده است.
دستگاههای مجری این تفاهم نامه شامل صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، مراکز و پژوهشکده های تحقیقاتی و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، واحدهای فناور(مستقر و غیر مستقر) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و سایر فناوران و محققان دانشگاه است.
مدت اعتبار تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 2 سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید است.

کد خبر: 1007877

وب گردی

وب گردی