قاب عکس  با جاسازی 2 و نیم کیلو تریاک  به کانادا نرسید+عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲.۵ کیلو گرم تریاک قبل از انتقال به کانادا خبر داد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری گفت: ساعت ۱۲ روز گذشته طی تماس ماموران گمرک پست اداره چهارراه لشگر با کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مبنی بر ارسال بسته مشکوک به کشور کانادا توسط مرد ۳۳ ساله ای، تیم عملیات کلانتری سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: بسته که حاوی یک قاب عکس ۵۰×۴۵ سانتی متری بود در محل مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد به طرز ماهرانه ای در قاب عکس لول های حاوی تریاک جاساز شده است.

ظهیری گفت: فرد ارسال کننده که همان موقع در اداره پست حضور داشت مورد تحقیق قرار گرفت و بیان داشت این بسته را از فرد ۳۰ ساله دیگری دریافت کرده است که بیرون از اداره در خودرویش در حال استراحت بود و برای ارسال به این اداره آورده است.



وی ادامه داد: به این ترتیب ماموران خیلی سریع وارد عمل شده و با راهنمایی‌های متهم، شخص مورد نظر دستگیر و با دلالت هر دو متهم به کلانتری منتقل شدند و در نهایت مشخص شد آنها هر دو دوست بوده و با این نقشه قصد داشته‌اند مقدار دو و نیم کیلو تریاک را به کشور کانادا ارسال کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: یکی از متهمان مدعی بود مواد مخدر مکشوفه را به همراه دوستش از فردی در غرب ایران دریافت کرده است و قرار بوده دو نفری برای ارسال آن به کانادا اقدام کنند که در انتها با تشکیل پرونده‌‌ای، متهمین به همراه مواد مکشوفه در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007881

وب گردی

وب گردی