استفاده از توان علمی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید از توان علمی صاحبنظران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با روشهای نوین استفاده شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تهران مرکزی، سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، جمعی از مدیران و رؤسای واحدهای استان تهران در دبیرخانه استان تهران برگزار شد.

آقامیری در این جلسه با تأکید بر توجه به کیفیت علمی در دانشگاه ها گفت: باید رکود علمی در دانشگاه ها را جدی بگیریم و به پویایی علمی و کیفیت اهمیت دهیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان نزد ما امانت هستند، گفت: وظیفه ماست که به مسائل فرهنگی جوانان اهمیت دهیم و از لحاظ فرهنگی بستر مناسبی در محیط دانشگاه فراهم کنیم، تا خروجی آن در خانواده، جامعه و آینده جوانان تأثیرات مثبت داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در امور فرهنگی، لازم است واحدهای دانشگاهی همسو و هماهنگ باشند، تصریح کرد: در مسائل جاری فرهنگی همکاری حوزه فرهنگی دانشجویی، دفتر نهاد رهبری، بسیج دانشگاه و همچنین مشارکت دانشجویان، کارکنان و استادان ضروری است.

وی تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای هویت ملی ما مهم است و ما به عنوان یک دانشگاه و پژوهشگاه در این امر مهم باید فعال باشیم.

آقامیری از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان تهران خواست تا از توان علمی صاحبنظران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با روشهای نوین و به دور از هرگونه فضاسازی استفاده کنند.

حجت الاسلام رجالی تهرانی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همچنین در این جلسه با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع)، گفت: امید است در هر مقامی که هستیم نسبت به کارهای ناپسند، ابراز ناراحتی کنیم و بالعکس اگر کار خوبی صورت می گیرد، مشوق باشیم.

وی افزود: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تأثیرگذاری امور فرهنگی مسئول هستیم و باید این امر مهم را با درایت وجدیت بیشتری دنبال کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007911

وب گردی

وب گردی