سرپرست دانشگاه صنعتی اراک منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه صنعتی اراک را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حمیدرضا رضایی آشتیانی را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی اراک منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به رضایی آشتیانی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی اراک منصوب می‌شوید.انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

در انتهای این حکم آمده است: امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

حمیدرضا رضایی آشتیانی متولد سال ۱۳۵۹، در شهر اراک است و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک بوده و مقاطع مختلف تحصیلی خود را در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه علم و صنعت ایران گذرانده است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی اراک، مسئول آزمایشگاه و کارگاه‌های دانشکده مکانیک، مدیر گروه آموزشی و پژوهشی مهندسی مکانیک، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک، رئیس مرکز تحقیقات آلومینیوم، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دبیر شعبه انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران در استان مرکزی، عضو هیئت اجرایی جذب دانشگاه صنعتی اراک، عضو کار گروه بررسی صلاحیت عمومی مشترک دانشگاه‌های تفرش و صنعتی اراک و دبیر چهاردهمین کنفرانس ملی ساخت و تولید ایران اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات محسن نجفی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اراک در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007916

وب گردی

وب گردی