کلانتری: گام دوم را با اشراف بر دستاوردهای انقلاب به سرانجام می رسانیم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نقش دانشگاه در گام دوم حیاتی است و می توان گام دوم را با اشراف‌ بر دستاوردهای انقلاب به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان 《دانشگاه آزاد اسلامی گام دوم انقلاب اسلامی》 طی امروز و فردا برگزار می شود. این مراسم بزرگترین رویداد مدیریتی دانشگاه آزاد است.

وی افزود: رویکرد اصلی این مراسم، عملیاتی کردن و شروع رویکرد مدیریتی و ساختار دانشگاه در دوره جدید است، ساختارها تغییر یافته و عرصه جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: لازم بود مدیران و مسئولان طی جلسه‌ای نقطه نظرات خود را در مباحث مختلف بیان کنند و اگر سوالی وجود دارد بین آن‌ها مطرح شود.

کلانتری گفت: سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با آغاز دهه پنجم انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی مصادف شده است که امر مهمی است و به عنوان یک حرکت بزرگ و الهی در جهان امروز علیرغم هجمه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد : نقش دانشگاه در گام دوم مهم و حیاتی است زیرا دانشگاه یک مرکز مهم و تاثیرگذار در میان جوانان است،می توان گام دوم را با اشراف‌ بر دستاوردهای انقلاب به سرانجام برسانیم. گام اول انقلاب با دستاوردها و ثمره‌های بسیاری به سرانجام رسید. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می‌تواند نقش بی بدیلی را در گام دوم انقلاب ایفا کند‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007925

وب گردی

وب گردی