قربانی: دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از تشکل های دانشجویی مشکل مالی ندارد

مدیر کل اداره تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حمایت از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشکل مالی ندارد. همچنین مدیران دانشگاهی اجازه ورود دانشحویان به عرصه های مدیریتی را بدهند، بخاطر اشتباهات فردی در تشکل دانشجویی، نباید کل تشکل دانشجویی را بست و این خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد قربانی گلشن آبادی در مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خادم مردم و دانشحویان است، گفت: در این دانشگاه ۲۹۸ تشکل دانشجویی وجود دارد، البته این تعداد واقعی است و نه صوری متاسفانه در برخی استا ها حتی یک تشکل دلنشحویی هم وحود ندارد.

قربانی اضافه کرد: کار تشکیلاتی در اسلام و انقلاب بسیار با اهمیت است و پیروزی انقلاب مدیون جریان دانشجویی و کار تیمی است.

مدیر اداره تشکل های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: فرمانده های سپاه همگی از تشکل های دانشجویی تربیت شده اند و کارنامه تشکلی دارند. دیدار هر ساله ماه رمضان رهبری با دانشحویان نیز اهمیت تشکل ها را نشان می دهد. هر چند رهبری تاکید کردند این دیدار تشکل های انقلابی است و نه صرفا دانشحویی.

وی به انتخابات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور درگیر جنگ واقعی هوشمند و فکری با دشمنان انقلاب است.

قربانی ابراز کرد: در دانشکاه آزاد اسلامی هیات نظارت متشکل از رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری و نماینده رئیس دانشگاه در هیات نظارت متولی مسوول رسیدگی به امور تشکل های دانشجویی است.

این مسئول عنوان کرد: کانون های دانشجویی رقیب تشکل های دانشجویی نیستند بلکه راه فرار مسوولان برای دور زدن تشکل های دانشحویان انقلابی است. رئیس واحد گاهی برای سرکوب تشکل های دانشحویی انقلابی اقدام به موازی کاری می کند و تشکل همسویی را تاسیس نمی کنند.

وی در خصوص رفع مشکلات تشکل های دانشحویی خاطر نشان کرد: در حمایت از تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشکل مالی ندارد. همچنین مدیران دانشگاهی اجازه ورود دانشحویان به عرصه های مدیریتی را بدهند، بخاطر اشتباهات فردی در تشکل دانشجویی، نباید کل تشکل دانشجویی را بست و این خلاف قانون است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008011

وب گردی

وب گردی