هاشمیان : دانشگاهیان باید مرزهای دانش و فناوری را جابجا کنند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: ما دانشگاهیان از جابجا کردن تغییر مرز های دانش خودداری می کنیم ‌و این جرات را به خود نمی دهیم. این روحیه را باید تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشاد هاشمیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صبح امروز در اولین کنگره تازه های نوروماسکولار ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، گفت: بسیاری از مواقع اطلاعات را وارد فیلدهای پژوهشی خود می کنیم. اما اکنون به دنبال ایده های جدید و نوین هستیم.

وی ادامه داد: معمولا ما دانشگاهیان از جابجا کردن تغییر مرز های دانش خودداری می کنیم ‌و این جرات را به خود نمی دهیم. این روحیه را باید تغییر دهیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: ما می توانیم بر اساس ساختار ملکول ها با هزینه پایین کار کنیم. در این بخش خلل های وجود دارد.

هاشمیان گفت: ما باید بدانیم چه کار هایی می توانیم انجام دهیم و توانمندی های خود را بشناسیم. همچنین باید روابط سیستماتیک بین آنها و دستگاه های مختلف ایجاد کنیم.

هاشمیان اضافه کرد: روابط موجود بین نهادها و دانشگاه ها اکنون بر اساس ارتباطات شخصی است‌. از طرفی نیز ارتباطات بین المللی باید تقویت شود. بعد از انجام این کارها خلاقیت افراد شروع به کار می کند.

وی افزود: باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم. افتخارات را تقسیم کنیم به این معنا که زمینه افتخارآفرینی دیگران هم فراهم کنیم که این نشان دهنده بلوغ افراد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008014

وب گردی

وب گردی