دستگیری  راننده شیطان صفت با هوشیاری خلبان  بالگرد هوا ناجا

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از اقدام هوشیارانه خلبان هوا ناجا در نجات جان دو دختر جوان و ناکامی راننده شیطان صفت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی مستاجران فرمانده هوا ناجا گفت: حوالی ساعت 17 روز گذشته خلبان یکی از بالگردهای هوا ناجا هنگام بازگشت از مأموریت، به حرکات مارپیچ و غیرعادی خودرویی در یکی از محورهای فرعی شهرری - ورامین مشکوک می شود.

وی افزود: تحرکات این خودرو در مسیر حرکت ، رصد و خلبان هوا ناجا متوجه درگیری میان سرنشینان خودرو و راننده شده و این خودرو را تعقیب می کند.

فرمانده هوا ناجا با اشاره به روند تعقیب و گریز، ادامه داد: در موقعیتی مناسب، خلبان هوا ناجا با کم کردن ارتفاع برای متوقف کردن خودرو مذکور تلاش می کند بدین ترتیب راننده خودرو بلافاصله سرنشینان را که دو دختر جوان بودند از خودرو پیاده و با سرعت بسیار زیاد برای فرار از صحنه تلاش می کند.

سردار مستاجران ادامه داد: براساس اظهارات دو خانم جوان که به عنوان مسافر سوار این خودرو می شوند، راننده با سوء نیت قصد آزار و اذیت این سرنشینان در سر می پروراند.

وی گفت: با ادامه فرایند تعقیب هوایی خودرو و هماهنگی های صورت گرفته با مراکز انتظامی، خودروی مذکور در یکی از محورها متوقف و راننده شیطان‌صفت دستگیر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008045

وب گردی

وب گردی