دامنه‌های البرزبارانی است/دمای ۴۷ درجه در اهواز

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در برخی مناطق کشور از جمله تهران شاهد رگبار پراکنده هستیم و دمای هوا در اهواز طی روزهای پیش رو به ۴۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جمعه در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌ای البرز شرقی و مرکزی واقع در استان‌های، سمنان، گلستان، تهران و پاره‌ای از نقاط شرق کشور عمدتاً ارتفاعات در برخی ساعات بخصوص در بعدازظهر رگبار، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا شنبه و همینطور یکشنبه این وضعیت در بخش‌هایی از شمال غرب کشور و دامنه‌های البرز و بخش‌های سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی امروز و فردا در جنوب غرب کشور بویژه در خوزستان و فردا شنبه در شمال سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

همچنین امروز جمعه خلیج فارس و از امروز تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و امشب صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بیشترین دمای هوای اهواز ۴۳ درجه سانتیگراد اعلام شده که تا روز دوشنبه به ۴۶ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

بیشترین دمای هوای کشور امروز در بندرعباس با ۴۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده و دمای هوای یزد نیز امروز به ۴۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1008112

وب گردی

وب گردی